Rekomendacijos mokytojams „Vaikai, turintys elgesio ir emocijų sunkumų“
Panikos atakos – kaip elgtis ir padėti
Ikimokyklinuko psichinės sveikatos puoselėjimas
Brandumas mokyklai. Svarbiausi gebėjimai ir įgūdžiai, pagalba vaikui
Rekomendacijų dėl mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo rengimas
Stresas: kas tai ir kaip jį suvaldyti?
Tėvams apie mokymosi skaityti sunkumus
Tėvams. Atmintinės apie vaikų emocinę sveikatą
Kaip kalbėtis su vaikais/paaugliais apie lytiškumą
Rekomendacijos pedagogams, ugdantiems ikimokyklinio amžiaus vaikus, turinčius klausos sutrikimų
Rekomendacijos tėvams Taisyklės ir elgesio ribos
Trys didžiosios tėvystės išmintys Pirmoji – puoselėti ryšį su vaiku
Trys didžiosios tėvystės išmintys Antroji – tvarkytis su savimi
Trys didžiosios tėvystės išmintys Trečioji – lavinti o ne bausti
Rekomendacijos tėvams kaip įveikti vaikų turinčių autizmo spektro sutrikimų netinkamą elgesį
Kaip tėvams taikiai bendrauti su paaugliu
Lavinamasis žaidimas ikimokyklinio amžiaus vaikams
Patarimai ikimokyklinukų tėvams
Pozityvios tėvystės žingsniai … pirma dalis
Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas
„Kaip ir kada su vaiku kalbėti apie lytiškumą“
Lietuvos autizmo asociacijos žurnalo „Lietaus vaikai“ pirmasis numeris.
„Reagavimo į patyčias mokykloje rekomendacijos “
„ Paauglystės iššūkiai: kaip išlaikyti ryšį su savo paaugliu?”
„Kaip padėti vaikui ruošti namų darbus?“
„Rekomenduojamos knygos ir filmai šeimai“
„ Mano vaikas – išsiblaškęs ir judrus mokinys“
„Padėkime nedėmesingiems vaikams“
„Atmintinė tėvams apie autizmo spektro sutrikimus“
“Ar mano vaikas brandus mokyklai?”
“Penktokų prisitaikymas dalykinėje sistemoje”
“Bendravimas – dovana, kuri gydo”
“Paauglių motyvavimas arba pasaka apie asiliuką ir morką”
“Paauglių motyvavimas. Požiūris per transakcinės analizės prizmę”
“Lietuvos vaikai – vieni nelaimingiausių. Kaip jiems padėti?”