Šiaulių miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga
Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba
Pakalnės g. 6A, Šiauliai, LT-76293
Tel. (8-41) 52 60 48
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.         Kodas: 195471366 
PPT-1     

Apskritojo stalo diskusija „Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą. Teorija ir praktika“

          Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba, Šiaulių miesto savivaldybės švietimo centras ir Šiaulių lopšelis-darželis „Žilvitis“ inicijavo įlgalaikę programą „Logopedo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste“.

          2022 m lapkričio 16 d. Šiaulių lopšelyje-darželyje „Žilvitis“ įvyko pirmasis miesto ikimokyklinių įstaigų logopedų susitikimas tema „Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą. Teorija ir praktika.“

Apskritojo stalo diskusija „Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą. Teorija ir praktika“

          Šiaulių miesto pedagoginė psichologinė tarnyba, Šiaulių miesto savivaldybės švietimo centras ir Šiaulių lopšelis-darželis „Žilvitis“ inicijavo įlgalaikę programą „Logopedo veiklos prioritetai įtraukiojo ugdymo kontekste“.

          2022 m lapkričio 16 d. Šiaulių lopšelyje-darželyje „Žilvitis“ įvyko pirmasis miesto ikimokyklinių įstaigų logopedų susitikimas tema „Logopedo pagalbos tobulinimas, orientuojantis į įtraukųjį ugdymą. Teorija ir praktika.“ Įstaigos direktorė E. Ivanauskaitė-Rimšė pasveikino dalyvius,  pristatė temos aktualumą, pabrėždama, kad įtraukusis ugdymas, tai procesas kuriame atsižvelgiama į socialinę, kultūrinę ir mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksniais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi ir dalyvavimui švietime. Programos rengėjos logopedės G. Musteikienė ir J. Tušienė kalbėjo apie ikimokyklinio amžiaus vaikų įtraukiojo ugdymo galimybes ir iššūkius, svarbiausius ikimokyklinio amžiaus vaikų įtraukiojo ugdymo aspektus,  o M. Rovė ir V. Pleikienė pakvietė diskusijai apie simbolių taikymą, ugdant vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimų.

         Mokymų dalyvės diskutavo, kaip turėtų keistis logopedo pagalba vaikui, orientuojantis į įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą, siekiant į ugdymo procesą įtraukti vaiko tėvus ir kitus ugdyme dalyvaujančius asmenis.  Daug kalbėta apie logopedo pagalbos formas, aplinkų pritaikymo galimybes, veiklų struktūravimo metodus ir priemones. Pristatyti simboliai, skirtingos jų sistemos, panaudojimo galimybės struktūruojant aplinkas, organizuojant veiklas. Dalyviai grupėse ir bendrai atliko užduotis, įtvirtindami žinias ir gebėjimus.

         Renginio dalyviai skirstytis neskubėjo, nes tema labai aktuali, o neatsakytų klausimų dar liko…

         Atsisveikinome sutarę dėl kito susitikimo!

         Dėkojame apskritojo stalo diskusijos dalyviams už žingeidumą, aktyvų dalyvavimą diskusijoje!

Organizacinės grupės vardu,

Gražina Musteikienė

22

Joomla templates by Joomlashine