SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ VERTINIMAS
Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų ugdymo procese reikmė, atsirandanti dėl išskirtinių asmens gabumų, įgimtų ir įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių.
Tarnybos specialistai (psichologas, specialusis pedagogas, logopedas, vaikų neurologas, socialinis pedagogas, surdopedagogas, jeigu vaikas turi klausos sutrikimų, tiflopedagogas, jeigu vaikas turi regos sutrikimų) atlieka ikimokyklinio, priešmokyklinio, mokyklinio amžiaus vaikų Įvertinimą, nustato specialiųjų ugdymosi poreikių lygį.
Įvertinimą atlikę specialistai rezultatus aptaria su tėvais (globėjais, rūpintojais) ir ugdančiu(iais) pedagogu(ais), prireikus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimu skiria specialųjį ugdymąsi ir (ar) Švietimo pagalbą.
Įvertinimo tikslas – nustatyti švietimo pagalbos ir paslaugų reikmes, rekomenduoti ugdymo programą, specialiąsias mokymo ir techninės pagalbos priemones, ugdymosi aplinkos pritaikymo būdus, siekiant sudaryti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui (vaikui) optimalias ugdymosi sąlygas.
Dėl specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo kreipiasi:
Formos duomenų apie mokyklos specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius pateikimui (1 forma, 2 forma, 3 forma).
Vykdomos programos: